Tuesday, September 26, 2017

Vacanță

De scurtă vreme am venit din vacanță și deja simt stresul degajat de toate persoanele de lângă mine că începe să mă cuprindă. Vacanță o să-mi mai servească pe post de scut încă vreo lună sau două după care o să fiu din nou vulnerabil, amalgamului de nervi, supărare și stres care vine din jur. Cu toate acestea cât încă mai sunt cu bateriile încărcate, m-am apucat să mă gândesc, oare de ce nu putem fi mereu într-o veșnică vacanță? Până la urmă ce înseamnă vacanță? Să fi plecat undeva departe, să te destinzi să te relaxezi? Să faci ceea ce îți place? Ei dacă spunem că vacanța înseamnă să fim plecați pe undeva, atunci e logic de ce nu putem fi într-o veșnică vacanță. Nu avem destui bani...
Dar dacă vacanța înseamnă să te relaxezi și să faci ceea ce îți place atunci acest lucru este posibil. Problema principală pe care munca o aduce, nu este neapărat volumul ei. Ci responsabilitatea și stresul pe care ea o aduce. Adică nu ne deranjează ca avem mult de lucru, ci ne deranjează faptul că tot ceea ce implică această muncă lungă aduce cu el această boală a secolului nostru, stresul. Ce putem face ca să elimină stresul? Păi în primul rând optimism. Dacă ești optimist, atunci parcă parcă treci mai ușor peste toate problemele. Dar cu riscul de a mă repeta, vreau totuși să spun că hobby-urile sunt cel mai ușor mod de a scăpa de stres. Pentru mine cititul și cântatul la chitară mă face să mă simt mult mai bine și să am dintr-o dată o tonă de energie, de asemenea și ascultatul muzicii. Uitați un exercițiu bun de încercat, nu promit că funcționează da într-o anumită măsură poți să-l faci să dea anumite rezultate pozitive. Ați auzit vreodată de câinele lui Pavlov?
Aparent a existat un om pe nume Ivan Pavlov, a fost rus, n-a avut ce lucra toată ziua și a început să experimenteze pe un câine, noroc că a murit în 1936 că astăzi ar fi luat amendă de maltratare a animalelor de la ceva vecini nebuni. Dar totuși, el a zis haida să încerc să-mi obișnuiesc câinele ca atunci când dădea un anumit stimul, numai îmi amintesc exact, luminos sau sonor, îi și dădea de mâncare la câine. Ei după ce a făcut acest lucru un timp mai îndelungat, a început să de-a stimulul dar fără mâncare, și cu toate acestea câinele când vedea stimulul se apuca și saliva. Ei eu sugerez să luați acest lucru și să-l încercați pe voi. Încercați să vă programați nițel. Așadar luați o melodie care vă place mult, una veselă bineînțeles, și data viitoare când faceți ceva care vă face să vă simțiți bine ascultați-o. Pentru mine a funcționat, am recitit Dune de Frank Herbert ascultând The nights de la Avicii, acum de fiecare dată când ascult The nights îmi vine cheful de lectură, și uneori chiar fug la bibliotecă să iau o carte.
Mai am un anunț de făcut!!!!!!!!!!!
Zilele astea o să deschid un blog de book review în limba engleză, o sa-l postez și aici pe blogul acesta așa că în curând o să puteți vedea care-mi sunt cărțile favorite:D

No comments:

Post a Comment